YingzeLift kecil dupleks rumah tanggaKepentingan kawalan pencemaran

  • masa pelepasan:2024-04-16 14:43:14
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:283
  • Penerangan pantas:

    Yingze,Keprogresi lif terutamanya dicerminkan dalam pemacu dan teknologi. Teknologi regulasi kelajuan modulasi frekuensi (VVF)

Kandungan artikel

Keprogresi lif terutamanya dicerminkan dalam pemacu dan teknologi. Teknologi regulasi kelajuan modulasi frekuensi (VVF) kini adalah teknologi utama penyimpanan tenaga dan pemacu. Sistem mikrokomputer sedar kecerdasan untuk lif, dengan kadar kegagalan rendah, kepercayaan tinggi, dan kemampuan anti-gangguan yang kuat dalam penggunaan.

Ada butang operasi dedikasi untuk petugas kebakaran di posisi yang sesuai di pintu masuk lif tingkat pertama. Butang operasi secara umum dilindungi oleh lembaran kaca dan mempunyai tanda merah&#quo; di tempat; Dedicated to fire protection; Kata-kata seperti.

YingzeApabila memakai sepatu tinggi, berhati-hati untuk tidak melangkah pada ruang antara pedal, kerana tidak memakai kasut lebih mungkin akan dicekik oleh piring gigi.

Rangkaian pembayaran dan tali tidak boleh bertentangan dengan shaft atau komponen lain semasa operasi lif.

KurnoolLebar sokongan yang efektif bagi sinar sokongan atas dan bawah seharusnya lebih besar dari lebar truss escalator, dan seharusnya ada plat besi terbenam.

Jarak pinggir sinar terlalu kecil: Kaedah untuk memperpendek platform bawah adalah untuk memperpendek panjang keseluruhan escalator, tetapi perhatikan julat pendekatan sangat terhad, umumnya tidak melebihi mm. Secara umum, platform tidak boleh dikurangkan kerana ia mengandungi peralatan seperti kabinet dan motor. Ubah sudut escalator dari darjah ke darjah

Gelang struktur lif beton bata: Untuk gelung struktur bata belum selesai, diatur pada tiga sisi, dan terputus pada satu sisi pintu masuk lif. Jarak antara ketinggian tengah cahaya bergantung pada model produk, dan tidak sepatutnya melebihi mm. Tinggi cahaya sepatutnya mm, dan tebal sepatutnya sama dengan dinding. Cahaya cincin bawah adalah -mm jauh dari bawah lubang, dan cahaya cincin yang lebih tinggi adalah -mm jauh dari permukaan bawah bumbung shaft. Bingkai lengkap dengan lengkap struktur batu bata yang kuat boleh dilengkapi dengan kayu besi pada kedudukan bingkai sokongan keretapi panduan yang tetap. Posisi dan saiz kayu bata disediakan oleh lif, dan pengguna bertanggungjawab untuk menyediakan bahan-bahan dan pembangunan. Jika struktur benteng dibuat dari batu bata kosong tanpa sinar cincin, beam besi boleh dianggap ditambah diantara bingkai untuk penyesuaian.


YingzeLift kecil dupleks rumah tanggaKepentingan kawalan pencemaran



Keselamatan elektrik. Lift kegagalan mempunyai peranti keselamatan berbilang, tetapi terdapat juga banyak tempat di mana masalah boleh berlaku. Beberapa orang telah ditangkap kerana pintu yang tidak normal membuka dan menutup sementara yang lain telah menghadapi situasi di mana butang lif tidak berfungsi dan skrin paparan hitam, membuat ia sukar untuk melihat lantai dengan jelas. Beberapa orang telah mengalami bahaya jatuh lurus beberapa lantai. Walaupun mungkin tidak ada cedera peribadi, mengambil lif bukan tentang mencari atau bertindak dalam filem.

Kenapa lif tiba-tiba bangun dan jatuh?

High transmission efficiency. Kerana menggunakan motor sinkronik magnet kekal untuk pemacu langsung, efisiensi pemindahan boleh diperbaiki dengan % -%.

kualitiThe requirement for the shaft is that it should not be plastered which is beneficial for reducing noise, but there should be no protruding foreign objects.

Kekalkan pintu bilik lif dan pintu kereta. Kegagalan lif biasanya berlaku di bilik lif dan pintu kereta, jadi perhatian patut diberikan kepada pemeliharaan bilik dan pintu kereta. Satu ialah untuk mengisi bahan bakar di atas sill pintu dan menjaganya dalam keadaan baik, supaya lif tidak membuat bunyi yang tidak menyenangkan semasa operasi dan membuka pintu. Perhatikan pemeriksaan plat hubungan keselamatan atau plat hubungan jenis tirai cahaya penyukar wayar dari lif, yang boleh menyebabkan kerosakan wayar penyukar. Ini memerlukan pegawai penyelenggaran untuk memeriksanya setiap kali mereka bekerja, dan menggantikannya secara awal untuk mengelakkan pengguna mempunyai keraguan mengenai kualiti produk lif disebabkan masalah pintu.

Kaedah Pemacu&# & mdash; Keuntungan mesin tarik perlengkapan cacing dan mesin tarik tanpa perlengkapan magnet yang kekal dibandingkan dengan mesin tarik perlengkapan cacing adalah: struktur sederhana dan kompat, volum kecil, dan berat ringan. Due to the fact that the permanent magnet synchronous traction machine is directly driven, without worm gear or worm drive, its main material is high energy density high residual magnetic induction,YingzePlatform penangkapan hidraulik tahap, and high coercive force neodymium iron boron. Its air gap magnetic density generally reaches over .T, so it can achieve small volume and light weight.


YingzeLift kecil dupleks rumah tanggaKepentingan kawalan pencemaran



The requirement for the shaft is that it should not be plastered, which is beneficial for reducing noise, but there should be no protruding foreign objects.

Kualiti tertinggiKaedah Pemacu&# & mdash; Keuntungan mesin tarik perlengkapan cacing dan mesin tarik tanpa perlengkapan magnet yang kekal dibandingkan dengan mesin tarik perlengkapan cacing adalah: struktur sederhana dan kompat, volum kecil, dan berat ringan. Due to the fact that the permanent magnet synchronous traction machine is directly driven, without worm gear or worm drive, and without the stator coil that occupies a significant amount of space required for asynchronous motors, its main material is high energy density, high residual magnetic induction, and high coercive force neodymium iron boron. Its air gap magnetic density generally reaches over .T, so it can achieve small volume and light weight.

Lift peralatan dan rak, yang memproses kereta panduan menjadi rak, dan memasang peralatan dalam kereta yang berkaitan dengan rak. Motor elektrik memandu peralatan untuk putar dan mengangkat kereta.

[UNK][UNK]“& rdquo; Elevator shaft: The design conditions are provided by the user to the architectural design department. The architectural design department analyzes whether the on-site pit depth, top floor height, reaction force, etc. can meet the installation requirements of the elevator, as well as which building structures are needed (such as smashing stairs or floors),YingzeTahap putaran mengangkat tetap, and develops a renovation construction plan. Jika memang diperlukan untuk mengubah struktur lif disebabkan keadaan teknik awam (seperti saiz kereta, lebar pembukaan pintu, dll.), maka pertimbangkan rancangan bukan piawai lif.

YingzeBilik depan lif kebakaran disediakan dengan hidran kebakaran di dalam.

The elevator must be a world-renowned brand with performance in key projects worldwide or domestically.

Rangkaian pembayaran dan tali tidak boleh bertentangan dengan shaft atau komponen lain semasa operasi lif.


AlmatyMaklumat produk lain
  • XiningCiri-ciri struktur pengubah jenis keringCara operasi semasa pembinaan

    XiningCiri-ciri struktur pengubah jenis keringCara operasi semasa pembinaan

  • ToledoPlatform angkat hidraulik tetapKelenturan

    ToledoPlatform angkat hidraulik tetapKelenturan

  • ToledoPaksi penerbangan hidraulik tetapPengurusan integriti

    ToledoPaksi penerbangan hidraulik tetapPengurusan integriti

  • HuozhouJembatan memuatkan bekasLapisan perlindungan anti selip

    HuozhouJembatan memuatkan bekasLapisan perlindungan anti selip

  • HuozhouHarga jembatan naik bimbitPelbagai langkah untuk memastikan pemenuhan kontrak

    HuozhouHarga jembatan naik bimbitPelbagai langkah untuk memastikan pemenuhan kontrak

  • HuozhouPembuat flipper automatikPenjelasan produk

    HuozhouPembuat flipper automatikPenjelasan produk

  • ZaburePlatform angkat hidraulik tetapBerkongsi rahsia awal untuk mencapai keuntungan

    ZaburePlatform angkat hidraulik tetapBerkongsi rahsia awal untuk mencapai keuntungan

  • ZaburePaksi penerbangan tetap hidraulikTempat mencari

    ZaburePaksi penerbangan tetap hidraulikTempat mencari

  • segera:Peringatan: Maklumat YingzeLift kecil dupleks rumah tanggaKepentingan kawalan pencemaran memberi anda YingzeLift kecil dupleks rumah tanggaKepentingan kawalan pencemaran oleh syarikat kami, perkhidmatan YingzeLift kecil dupleks rumah tanggaKepentingan kawalan pencemaran dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk YingzeLift kecil dupleks rumah tanggaKepentingan kawalan pencemaran, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian YingzeLift kecil dupleks rumah tanggaKepentingan kawalan pencemaran. YingzeLift kecil dupleks rumah tanggaKepentingan kawalan pencemaran di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di YingzeLift kecil dupleks rumah tanggaKepentingan kawalan pencemaran, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!