BakuPiawai pemeriksaan titik untuk pengubah jenis keringPerkara-perkara yang biasanya diperlukan mem

  • masa pelepasan:2022-08-01 20:50:29
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:362
  • Penerangan pantas:

    Baku,Jika pengubah kuasa berhenti berfungsi selama lebih dari h (jika masa yang dibenarkan patut dikurangkan apabila kelembap

Kandungan artikel

Jika pengubah kuasa berhenti berfungsi selama lebih dari h (jika masa yang dibenarkan patut dikurangkan apabila kelembapan persekitaran adalah & amp; gt; %), ia patut diizolasi sebelum digunakan, dan diukur dengan tepat dengan megger pendaratan V. Keperlawanan izolasi dari sisi utama ke sisi sekunder dan tanah patut ^ mfl, perlawanan izolasi dari sisi sekunder ke tanah patut ^ mh, produksi dan pemprosesan tidak licin dan penyegelan adalah lemah. Kesalahan umum pembekuan minyak akan disebabkan selepas pengubah minyak ditutup selama beberapa masa.

BakuOrang yang bertanggung jawab atas pembuat pengubah berkata bahawa kerana bahaya bahan-bahan mentah dan faktor lain, dan faktor harga juga adalah faktor utama yang membahayakan popularisasi dan pemasaran pengubah-penyimpanan tenaga. Walaupun terdapat projek penyimpanan tenaga dan subvenci yang sesuai untuk membantu pengubah penyimpanan tenaga, pasar belum beroperasi sepenuhnya.

Untuk impuls tiada muatan menutup pengubah perhatikan perkara-perkara berikut:

SuzhouSolusi pengurangan getaran jambatan kabel adalah untuk mengubah sambungan keras antara jambatan bas dan pengubah jenis kering, dan solusi pengurangan getaran dibuat di jambatan kabel.

Akhir ekor kepala angin tegangan tinggi dan tekan tengah dibuat dari sisip tembaga dan bahagian terbenam, dengan kekuatan dan ketat yang baik, yang menyebabkan penyesuaian data dan mempunyai gaya yang unik dan bersih.

Menghindarkan penuaan dan kerosakan pengubah kuasa pengisihan inti besi: penuaan pengisihan inti besi atau kerosakan lengan tahan air yang memegang bolt jangkar akan menyebabkan vortex besar inti besi, dan pemanasan jangka panjang inti besi akan menyebabkan penuaan pengisihan.


BakuPiawai pemeriksaan titik untuk pengubah jenis keringPerkara-perkara yang biasanya diperlukan memerlukan perhatian



Pengubah kuasa adalah pengubah fasilitas sokongan idealisasi untuk kabinet tengah dan kabinet tegangan tinggi pada tahap ini, dan boleh dilengkapi dengan kasing perlindungan keselamatan menurut gred yang berbeza yang tahan air. Terapkan kepada bangunan-tingkat berbilang Bisnes lapangan terbang. Binaan terowong Perusahaan kimia Tanaman dan lokasi persekitaran alam yang unik atau kunci lain.

Sebenarnya, selain dari aplikasi Biro Kewangan, industri telah cuba untuk membentuk dan meningkatkan komoditi pengubah menurut spesifikasi,BakuPengubah minyak tenggelam 1250, untuk mempromosikan peningkatan aras konsumsi tenaga komoditi pengubah.

Oleh itu, dalam proses pemasangan peralatan bawah stesen, tongkat kilat patut ditetapkan mengikut situasi khusus untuk mencegah kerosakan kepada pengubah jenis kering perlindungan relay disebabkan oleh kilat. Selain itu, dalam pemasangan dan proses penggunaan tongkat kilat, pilih jenis yang masuk akal tongkat kilat mengikut situasi operasi untuk menentukan bahawa mereka berada dalam situasi yang sama. Selain itu, semasa pemasangan tongkat kilat, sila sambungkan semua laluan sejauh mungkin untuk mencegah kesalahan lain.

Trend pasarAlasan utama ialah kualiti penyeludupan penyeludupan listrik adalah lemah,BakuModel pengubah jenis kering scb10, terdapat penyeludupan kosong, penyeludupan terbuka, lubang jarum, dan bahaya keselamatan yang berpotensi terdedah selepas operasi. Selain itu, getaran induksi elektromagnetik akan memecahkan penyeludupan listrik dan menyebabkan kebocoran.

Kawalan salib-seksyen bagi pemalam input dan kuasa output pengubah mesti sesuai dengan persediaan saiz semasa mereka; Ia sepatutnya dilengkapi mengikut intensiti semasa -A / Min.

Bunyi pengubah jenis kering milik bunyi frekuensi rendah. Di kawasan kecil, kebanyakan bunyi tersebar mengikut struktur bangunan. Bunyi frekuensi rendah ini tersebar ke rumah rumah rumah mengikut bangunan rumah, kemudian menyebabkan bunyi getaran gas, yang kemudian tersebar ke telinga pengguna. Walaupun jumlah bunyi tidak terlalu besar, ruang penyebaran dan kesan negatif sangat besar.


BakuPiawai pemeriksaan titik untuk pengubah jenis keringPerkara-perkara yang biasanya diperlukan memerlukan perhatian



& ldquo; pengubah kawat; Masukkan & rdquo; Dan & ldquo; Output & rdquo; Use a megger to test the grounding resistance between the terminal and the ground wire. Apabila diukur dengan tepat dengan V megger, nilai perlawanan melebihi bas m ohm.

Nilai tinggiJika volum pengubah kuasa terlalu kecil, pengubah akan dimuatkan terlalu lama dan mudah untuk menghancurkan mesin dan peralatan. Oleh itu, kapasitas nilai pengubah patut dipilih mengikut konsumsi kuasa, yang tidak sesuai untuk terlalu besar atau terlalu kecil.

Kaedah menghirup hidung pemeriksaan pengubah

In order to better reduce the probability of short-circuit fault of relay protection dry-type transformer,BakuPengubah jenis kotak 1250, prevention and key are & ldquo; Pencegahan dan Manipulasi & rdquo; Adalah dominan.

Bakuoscilasi pengubah jenis kering diselesaikan dengan melaksanakan platform pemadam getah pada pengubah jenis kering dan melaksanakan pengurusan pengurangan getah frekuensi rendah, yang boleh mengawal oscilasi di bawah .%, dan kemudian mengurangi bunyi struktur bangunan yang dihantar oleh oscilasi pengubah jenis kering.

Perbezaan masa diantara langkah-langkah berbeza penyunting kuasa tiga-fasa bagi bekalan kuasa penyunting akan kurang dari ms, penutupan akan dikekalkan oleh penangkap tegangan tinggi dan garis neutral penyunting akan didarat dengan yakin (ia akan didarat segera).

Perhatian: dalam keseluruhan proses pemeriksaan patroli keselamatan, staf operasi di lokasi dan pengurusan penyelamatan mesti menggunakan penguji suhu atau imej panas untuk melakukan pemeriksaan sengaja pada penukar sendiri, blok terminal dan aksesori lain; Bunyi semasa operasi penukar adalah bunyi semasa simetrik. Jika bunyi ditemui abnormal, dikembangkan secara signifikan, atau terdapat bunyi setempat penyebab akan ditemui segera dan tindakan efektif tertentu akan diambil. Jika perlu, muatan boleh dikurangi atau operasi penukar boleh dihentikan.

AlmatyMaklumat produk lain
  • AlkmarJembatan penerbangan hidraulikPermohonan di pasaran

    AlkmarJembatan penerbangan hidraulikPermohonan di pasaran

  • BitomJembatan boarding forklift bekasApakah teori reka bentuk

    BitomJembatan boarding forklift bekasApakah teori reka bentuk

  • BitomLift bimbit traktifApakah langkah-langkah untuk penjagaan kecantikan

    BitomLift bimbit traktifApakah langkah-langkah untuk penjagaan kecantikan

  • BitomJenis baru lif kecil untuk villa rumah tanggaApakah perubahan di pasaran?

    BitomJenis baru lif kecil untuk villa rumah tanggaApakah perubahan di pasaran?

  • Ciego de AvilaMengulangi pengubah distribusiKestabilan dipengaruhi oleh rel slaid

    Ciego de AvilaMengulangi pengubah distribusiKestabilan dipengaruhi oleh rel slaid

  • GyongyosPlatform penangkapan hidraulik tersendiriFungsi pemindahan haba lebih baik

    GyongyosPlatform penangkapan hidraulik tersendiriFungsi pemindahan haba lebih baik

  • GyongyosJembatan penerbangan hidraulikKerja pemeriksaan harus dilakukan sebelum operasi

    GyongyosJembatan penerbangan hidraulikKerja pemeriksaan harus dilakukan sebelum operasi

  • Vitti sur SeineJembatan boarding jenis platformTetapan perlindungan

    Vitti sur SeineJembatan boarding jenis platformTetapan perlindungan

  • segera:Peringatan: Maklumat BakuPiawai pemeriksaan titik untuk pengubah jenis keringPerkara-perkara yang biasanya diperlukan mem memberi anda BakuPiawai pemeriksaan titik untuk pengubah jenis keringPerkara-perkara yang biasanya diperlukan mem oleh syarikat kami, perkhidmatan BakuPiawai pemeriksaan titik untuk pengubah jenis keringPerkara-perkara yang biasanya diperlukan mem dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk BakuPiawai pemeriksaan titik untuk pengubah jenis keringPerkara-perkara yang biasanya diperlukan mem, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian BakuPiawai pemeriksaan titik untuk pengubah jenis keringPerkara-perkara yang biasanya diperlukan mem. BakuPiawai pemeriksaan titik untuk pengubah jenis keringPerkara-perkara yang biasanya diperlukan mem di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di BakuPiawai pemeriksaan titik untuk pengubah jenis keringPerkara-perkara yang biasanya diperlukan mem, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!