RostaqPenukar kuasa S13-50 / 10Prestasi peraturan kualiti telah mencapai tahap yang baik tahun ini

  • masa pelepasan:2022-07-29 14:49:20
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:412
  • Penerangan pantas:

    Rostaq,Penghakiman cacat pengubah kuasaSebelum dan selepas mengambil sampel,RostaqPengawal suhu cerdas untuk pengubah jenis ker

Kandungan artikel

Penghakiman cacat pengubah kuasa

Sebelum dan selepas mengambil sampel,RostaqPengawal suhu cerdas untuk pengubah jenis kering, bersihkan periferi port sampel dengan kain bersih atau tanpa rambut.

RostaqIni ialah contoh teknik penggunaan kuasa sebagai penyimpanan kuasa. Alasan utama ialah kaedah pengiraan biasa mengabaikan kehilangan tembaga.

Apabila ujian muatan penuh dilakukan dan semuanya normal, muatan boleh disambung.

NyeriApabila pembuat sampel pengubah kuasa dari tangki minyak kereta, selepas membuka penutup penutup, gunakan penutup karet yang bersih dan kering ke minyak. Pada masa yang sama, tekan paip cabang dengan ibu jari anda, dan lepaskan ibu jari anda untuk memasukkan minyak ke dalam paip,

(I) jarak antara kontor luaran kV dan dibawah pengubah jenis kering dan kereta pelindung atau dinding halaman sekeliling harus mempertimbangkan kesehatan pengangkutan dan perbaikan pengubah jenis kering, ruang lebih dari m akan disimpan; Jika pagar logam dipilih, pagar logam akan dibawah dan tanda amaran akan digantung di kedudukan yang terkenal.

Kapasiti dan tekanan kerja berbeza. Pengubah jenis kering biasanya sesuai untuk peralatan distribusi. Kapasiti biasanya di bawah kVA dan tekanan kerja di bawah KV, yang juga memastikan tekanan nominal kV; Oil immersed transformers are generally suitable for distribution equipment.


RostaqPenukar kuasa S13-50 / 10Prestasi peraturan kualiti telah mencapai tahap yang baik tahun ini



Kebocoran minyak benang luaran bolt atau paip

Minyak pengubah yang tidak digunakan yang sesuai dengan piawai baru patut dipilih untuk penggantian minyak pengubah minyak. Selain itu, minyak dengan dasar yang sama, tanda yang sama dan jenis aditif yang sama dijangka mempunyai kesan yang lebih kuat. Karakteristik minyak tidak boleh lebih rendah daripada minyak dalam peralatan mekanik. Apabila minyak baru yang tersisa kurang dari %, umumnya tiada masalah. Bagaimanapun, jika terdapat jumlah besar minyak yang tersisa, analisis kromatografik minyak dan ujian tekanan akan dilakukan sebelum jenis minyak untuk memastikan tiada noda minyak, melaksanakan precipitation, dan nilai asid dan kehilangan dielektrik tidak boleh melebihi minyak dalam mesin dan peralatan.

Apabila kita menggunakan pengubah yang ditenggelamkan minyak, kita semua tahu bahawa ia berfungsi dengan bantuan minyak. bagaimana jika pengubah yang ditenggelamkan minyak terbakar? Apa tindakan lawan yang harus kita lakukan?

Kepastian KualitiDry type transformer factory

Solusi bunyi pengubah jenis kering

Jika pengubah kuasa berhenti berfungsi selama lebih dari h (jika masa yang dibenarkan patut dikurangkan apabila kelembapan persekitaran adalah & amp; gt; %), dan diukur dengan tepat dengan megger pendaratan V. Keperlawanan izolasi dari sisi utama ke sisi sekunder dan tanah patut ^ mfl, perlawanan izolasi dari sisi sekunder ke tanah patut ^ mh dan perlawanan izolasi dari inti besi ke tanah patut & amp; gt; mfl (peranti mendarat patut dibuang).


RostaqPenukar kuasa S13-50 / 10Prestasi peraturan kualiti telah mencapai tahap yang baik tahun ini



Apakah mod kawat pengubah jenis kering?

penjualSaluran lapisan yang mengisolasi dan artikel yang menyambung antara botol bel dan inti akan dibuang. Jika ia adalah pemeriksaan lonceng menggantung, minyak akan dipomp ke bawah botol bel sebelum botol bel boleh dibuang.

Kaedah pemeriksaan visual untuk pemeriksaan pengubah

Sebelum impuls tiada muatan ditutup,RostaqAmbient temperature requirements for dry-type transformer, penukar mesti ditempatkan selama jam dan kursi yang naik dan lengan yang bertentangan dengan air dipasang dengan plug ventilasi mesti tergelincir pada masa.

RostaqOil leakage of cast iron parts

Spesifikasi teknik penggunaan kuasa memerlukan perlahan kawat mendarat penyelamatan harus ≤ Ω The resistor is generally more than & omega;, Menurut undang-undang Ohm,RostaqHelaian pengiraan pengubah kuasa, apabila lapisan pengasingan rosak, arus hanya / dari total aliran semasa, untuk bermain kesan jaminan. Semakin tinggi tekanan, semakin kecil resistensi, dengan kata lain, dalam kes tekanan tinggi. Kita boleh peduli tentang kilang pengubah kuasa dan menguasai banyak pengetahuan profesional.

Solusi bunyi pengubah jenis kering

AlmatyMaklumat produk lain
  • VeenendaalTekanan hidraulik paksi naikWahyu penting

    VeenendaalTekanan hidraulik paksi naikWahyu penting

  • DroghedaJembatan pengangkutan yang tetapJualan pasaran telah meningkat dengan ketara

    DroghedaJembatan pengangkutan yang tetapJualan pasaran telah meningkat dengan ketara

  • DroghedaPlatform mengangkat hidraulik aliuminum selaiApa yang menyebabkan kerosakan perjalanan

    DroghedaPlatform mengangkat hidraulik aliuminum selaiApa yang menyebabkan kerosakan perjalanan

  • DroghedaPangkalan meningkatSkop yang berkenaan

    DroghedaPangkalan meningkatSkop yang berkenaan

  • MadrugaPada peraturan tekanan muatan pengubah kuasaLangkah berjaga-jaga semasa penyelenggaraan

    MadrugaPada peraturan tekanan muatan pengubah kuasaLangkah berjaga-jaga semasa penyelenggaraan

  • OldenzaalPembuat platform angkat hidraulikMengisi bahan untuk industri

    OldenzaalPembuat platform angkat hidraulikMengisi bahan untuk industri

  • OldenzaalTekanan hidraulik paksi naik bimbitFaktor sekatan semasa penggunaan

    OldenzaalTekanan hidraulik paksi naik bimbitFaktor sekatan semasa penggunaan

  • EdeJembatan pengangkutan yang tetapJangkaan pembangunan yang stabil

    EdeJembatan pengangkutan yang tetapJangkaan pembangunan yang stabil

  • segera:Peringatan: Maklumat RostaqPenukar kuasa S13-50 / 10Prestasi peraturan kualiti telah mencapai tahap yang baik tahun ini memberi anda RostaqPenukar kuasa S13-50 / 10Prestasi peraturan kualiti telah mencapai tahap yang baik tahun ini oleh syarikat kami, perkhidmatan RostaqPenukar kuasa S13-50 / 10Prestasi peraturan kualiti telah mencapai tahap yang baik tahun ini dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk RostaqPenukar kuasa S13-50 / 10Prestasi peraturan kualiti telah mencapai tahap yang baik tahun ini, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian RostaqPenukar kuasa S13-50 / 10Prestasi peraturan kualiti telah mencapai tahap yang baik tahun ini. RostaqPenukar kuasa S13-50 / 10Prestasi peraturan kualiti telah mencapai tahap yang baik tahun ini di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di RostaqPenukar kuasa S13-50 / 10Prestasi peraturan kualiti telah mencapai tahap yang baik tahun ini, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!