Catia La MarPengubah penjelmaan minyak jenis kotakPasaran tetap stabil

  • masa pelepasan:2022-07-23 18:49:19
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:226
  • Penerangan pantas:

    Catia La Mar,After hours of continuous trial operation with a certain load, the main body and accessories of the transformer are all

Kandungan artikel

After hours of continuous trial operation with a certain load, the main body and accessories of the transformer are all normal, and the transformer will turn to all normal operation.

Garis sifar pengubah kuasa disambungkan dengan peralatan yang berfungsi. Oleh kerana tenaga yang dibentuk oleh pelayan semasa operasi akan dihantar ke pengubah kuasa bersama kabel, nilai perlawanan melebihi bas m ohm.

Apabila kita menggunakan pengubah yang ditenggelamkan minyak, kita semua tahu bahawa ia berfungsi dengan bantuan minyak. bagaimana jika pengubah yang ditenggelamkan minyak terbakar? Apa tindakan lawan yang harus kita lakukan?

Lupakan operasi muatan pengubah kuasa: jika muatan berfungsi untuk masa yang panjang, ia akan menyebabkan koil elektromagnetik panas, izolasi akan lambat tua, dan sirkuit pendek antara kotak akan gagal Kegagalan sirkuit pendek dua warna atau sirkuit pendek untuk kesalahan tanah dan penyelesaian minyak.


Catia La MarPengubah penjelmaan minyak jenis kotakPasaran tetap stabil



Berapa banyak pengubah kuasa

Pengubah kuasa tidak penting untuk stesen kuasa dan stesen bawah, tetapi kita mesti memperhatikan banyak masalah dalam keseluruhan proses pengubah kuasa.

Ia termasuk prestasi dan penggunaan utama bahan lapisan mengisolasi berbagai bahagian lapisan mengisolasi, proses penghasilan komponen dan standar kualiti; Performasi dan penggunaan utama berbilang wayar, proses induktansi koil dari berbagai cara koil elektromagnetik, proses penyelesaian dan piawai kualiti, proses keseluruhan sut dan piawai kualiti koil elektromagnetik; Parameter prestasi utama inti ferrit, proses potong cip besi, proses tumpukan inti dan piawai kualiti, proses produksi dan piawai kualiti perisai elektromagnetik.

KepercayaanSegel kebocoran minyak

Analisis kesalahan biasa pengubah tenggelam minyak:

Dalam keadaan biasa, operasi sebenar pengubah yang ditenggelamkan minyak akan dilakukan oleh staf pengurus operasi di lokasi dan pemeliharaan. Dalam satu minggu dari operasi yang tersambung dengan grid, staf pengurus operasi dan pemeliharaan akan meningkatkan julat pemeriksaan keselamatan pengubah, dan segera berkomunikasi dan menghubungi staf projek di lokasi dalam kes mana-mana masalah, untuk memastikan operasi yang boleh dipercayai dan stabil mesin dan peralatan.


Catia La MarPengubah penjelmaan minyak jenis kotakPasaran tetap stabil



Sebelum dan selepas mengambil sampel,Catia La MarAplikasi bekalan kuasa pengubah, bersihkan periferi port sampel dengan kain bersih atau tanpa rambut.

Mengikuti keajaibanLangkah pertama dalam pengiraan proses gelombang keseluruhan adalah untuk menghitung parameter as as Internet seperti induktan, kapasitas dan penentang. Ketepatan parameter asas tersebut merugikan hasil pengiraan keseluruhan proses gelombang. Untuk pengiraan induktan, model yang baik adalah model kuat bagi lajur inti penukar tak terbatas,Catia La MarPenukar jenis kering scb14, selain pengukuran tepat titik penapis sejuk minyak campuran ia juga diperlukan untuk melakukan ujian suhu tinggi dan rendah dan ujian lumpur, dan mengamati akumulasi lumpur. Akumulasi tidak boleh diakses. Hasil operasi templat campuran bukan bahawa minyak asal sangat lemah, jadi ia boleh diurus dan digunakan dengan cara campuran.

Pemalam kuasa dengan muatan penuh dahulu,Catia La MarPiawai negara untuk kehilangan pengubah tenggelam minyak, perhatikan dan mengesan bahawa tekanan input dan output memenuhi peraturan. Pada masa yang sama, periksa sama ada peralatan mempunyai bunyi, nyalakan, bau dan keadaan lain yang tidak normal. Jika terdapat apa-apa abnormaliti, sila matikan bekalan kuasa penukaran input.

Catia La MarPemalam kuasa dengan muatan penuh dahulu, perhatikan dan mengesan bahawa tekanan input dan output memenuhi peraturan. Pada masa yang sama, periksa sama ada peralatan mempunyai bunyi, nyalakan, bau dan keadaan lain yang tidak normal. Jika terdapat apa-apa abnormaliti, sila matikan bekalan kuasa penukaran input.

Sebab api dalam pengubah kuasa

Operasi pengubah tenggelam minyak

AlmatyMaklumat produk lain
  • MolfettaPlatform penangkapan hidraulik aluminium legasi jenis topengAdakah ia memberi kesan terhadap

    MolfettaPlatform penangkapan hidraulik aluminium legasi jenis topengAdakah ia memberi kesan terhadap

  • MolfettaPlatform angkat aliran aluminumHanya dengan R&D dan inovasi berterusan syarikat dapat berkem

    MolfettaPlatform angkat aliran aluminumHanya dengan R&D dan inovasi berterusan syarikat dapat berkem

  • IpisKapansansi kuasa pengubahCiri-ciri Sistem Penyampaian Pneumatik

    IpisKapansansi kuasa pengubahCiri-ciri Sistem Penyampaian Pneumatik

  • Jelenia GoraPlatform angkat hidraulik elektrik tetappengurusan ekonomi

    Jelenia GoraPlatform angkat hidraulik elektrik tetappengurusan ekonomi

  • Jelenia GoraTanda paksi naikRamalan Prospek Industri

    Jelenia GoraTanda paksi naikRamalan Prospek Industri

  • Koeln RodenkirchenJembatan naik hidraulik tetapPerkara untuk mengelakkan kerosakan

    Koeln RodenkirchenJembatan naik hidraulik tetapPerkara untuk mengelakkan kerosakan

  • Koeln RodenkirchenPlatform penangkapan hidraulik gunting bergerakDengan juruterbang aplikasi reka be

    Koeln RodenkirchenPlatform penangkapan hidraulik gunting bergerakDengan juruterbang aplikasi reka be

  • Koeln RodenkirchenPlatform angkat boleh capaiBagaimana melakukan penyelidikan dan pembangunan bebas

    Koeln RodenkirchenPlatform angkat boleh capaiBagaimana melakukan penyelidikan dan pembangunan bebas

  • segera:Peringatan: Maklumat Catia La MarPengubah penjelmaan minyak jenis kotakPasaran tetap stabil memberi anda Catia La MarPengubah penjelmaan minyak jenis kotakPasaran tetap stabil oleh syarikat kami, perkhidmatan Catia La MarPengubah penjelmaan minyak jenis kotakPasaran tetap stabil dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk Catia La MarPengubah penjelmaan minyak jenis kotakPasaran tetap stabil, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian Catia La MarPengubah penjelmaan minyak jenis kotakPasaran tetap stabil. Catia La MarPengubah penjelmaan minyak jenis kotakPasaran tetap stabil di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di Catia La MarPengubah penjelmaan minyak jenis kotakPasaran tetap stabil, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!