ViruPengubah dan pengubah kotakLaporan penyiasatan mengenai situasi operasi industri dan prospek pel

  • masa pelepasan:2022-07-17 13:33:20
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:263
  • Penerangan pantas:

    Viru,Alasan utama ialah kualiti penyeludupan penyeludupan listrik adalah lemah, terdapat penyeludupan kosong, penyeludupan te

Kandungan artikel

Alasan utama ialah kualiti penyeludupan penyeludupan listrik adalah lemah, terdapat penyeludupan kosong, penyeludupan terbuka, lubang jarum, lubang pasir dan kekurangan lain dalam penyeludupan. Penukar minyak mudah ditutup dengan serbuk penyeludupan dan cat apabila meninggalkan kilang, dan bahaya keselamatan yang berpotensi terdedah selepas operasi. Selain itu, getaran induksi elektromagnetik akan memecahkan penyeludupan listrik dan menyebabkan kebocoran.

Untuk menjalankan percubaan minyak pengubah kuasa lebih baik, perlu sampel minyak pengubah kuasa. Kerja pengumpulan patut dilakukan pada hari matahari kering. Kanting yang biasa digunakan dan kaedah pengumpulan sampel semasa pengumpulan mempunyai kerosakan segera sama ada kualiti spesifik minyak boleh benar-benar disebut. Sampel minyak untuk ujian tekanan AC tidak boleh kurang dari .kg, dan sampel minyak untuk ujian mudah tidak boleh kurang dari kg.

ViruKandungan pemeliharaan pengubah kuasa

Kilang pengubah kuasa

FrajicaucaUntuk pemasangan tongkat kilat, ia sangat mudah untuk merusak perlindungan relay di dalam dan diluar pengubah jenis kering dengan kilat. Jika ia adalah situasi yang serius, ia sangat mudah menyebabkan kemalangan api, kegagalan kuasa, kerosakan mesin dan peralatan,ViruPengubah jenis kering scb13-1250kva, dll.

Setelah minyak telah dihapuskan, semua bolt jangkar tangki minyak kenderaan di ujung at as penutup minyak yang boleh dipotong akan diikat dengan jaket angkat, dan titik angkat akan berada pada cincin atau bolt umum. Jika perlu,ViruPrinsip pengubah kuasa,ViruPengubah kuasa berulang, tali tali tarik sumber manusia akan digunakan sebagai panduan.

Kapasiti dan tekanan kerja berbeza. Pengubah jenis kering biasanya sesuai untuk peralatan distribusi. Kapasiti biasanya di bawah kVA dan tekanan kerja di bawah KV, yang juga memastikan tekanan nominal kV; Oil immersed transformers are generally suitable for distribution equipment.


ViruPengubah dan pengubah kotakLaporan penyiasatan mengenai situasi operasi industri dan prospek pelaburan



Kerosakan pemburukan pengisihan inti pengubah

Mod perlindungan bagi pemilihan jenis pengubah ujian jenis kering

Sebelum aplikasi, bekas pengumpulan akan dibersihkan dengan bensin kenderaan air sabun atau penyebab organik lain (seperti fosfat trisodium) kecuali nod minyak, kemudian dicuci dengan air tap sehingga ia tidak alkalin, dan air boleh dibahagikan secara evenly dari botol, kemudian dibersihkan dengan air bersih untuk banyak kali. bekas pengumpulan bersih akan dikeringkan dalam oven kering [UNK]. Selepas pendinginan topi botol akan ditutup dengan ketat dan tidak dapat dibuka sebelum aplikasi.

Biaya adalah masuk akalGuna bahan serat untuk menutup bolt untuk mencapai tujuan mengawal kebocoran. Yang lain ialah untuk memadam bolt (kacang), memadam pemindah filem biru Fushi di permukaan, kemudian ketat selepas memadam bahan-bahan mentah di permukaan. Selepas kering, tujuan rawatan boleh dicapai.

Penukar tekanan yang mengatur tidak berada di tempat atau lemah

Apabila minyak baru diisi oleh pengubah kuasa dan sampel minyak yang baru saja dianggap digunakan, sampel minyak hanya boleh digunakan selepas berdiri cukup.


ViruPengubah dan pengubah kotakLaporan penyiasatan mengenai situasi operasi industri dan prospek pelaburan



Penukar kuasa terdiri dari dua atau lebih koil elektromagnetik luka sekitar inti penukar yang sama. Keperlawanan angin disambungkan mengikut medan elektromagnetik bertukar dan berfungsi mengikut prinsip asas kesan magnetik semasa. Kedudukan pemasangan pengubah kuasa akan dianggap menyebabkan operasi, penyelenggaran dan pengangkutan, dan kawasan yang boleh dipercayai akan dipilih pada masa yang sama. Kapasiti nilai pengubah mesti digunakan secara efektif bila melaksanakan pengubah.

Perbaikan kualitiIf the above provisions are not met, the problem of dryness shall be solved. Generally, ia mesti dihapuskan untuk memastikan ventilasi dalam dan menghindari penetrasi izolasi. Secara khususnya, perhatikan untuk membersihkan penyesuaian pengubah kuasa Akhir atas dan bawah pemasangan winding. Pemantau sentrifugal boleh dibawa atau pemampatan udara kering atau N akan digunakan untuk membersihkan debu dalam ruang dalam yang tidak mudah dicapai, seperti saluran ventilasi, dan tidak boleh ada tanah.

Apa penyebab kegagalan inti pengubah kuasa?

Apabila skru ekstruder inti melalui memegang inti besi penukar adalah longgar, terdapat bahagian topi skru yang tersisa pada inti besi, squeak & rdquo; Ia seperti magnet menghisap pencuci kecil, sementara voltaj bekerja, arus dan suhu pengubah semua normal. Keadaan seperti ini biasanya tidak membahayakan semua operasi normal pengubah, dan boleh diselesaikan sehingga kekurangan kuasa.

ViruIa juga akan menghasilkan banyak kesalahan, secara efektif menghadapi kesalahan-kesalahan penukar tenggelam minyak, menggunakan penuh indikator prestasi dan keuntungan penukar tenggelam minyak, dan terus-menerus meningkatkan faktor keselamatan penukar tenggelam minyak. Api adalah kesalahan umum pengubah yang ditenggelamkan minyak. kesalahan kunci pengubah yang ditenggelamkan minyak adalah kesalahan sirkuit pendek dan kesalahan sirkuit pendek adalah lebih umum.

Bunyi pengubah jenis kering adalah kebanyakan bunyi getaran dalam operasi. Bunyi getaran ini disebabkan oleh kedudukan berbilang, termasuk getaran koil elektromagnetik induksi magnetik. Semua memperhatikan penyelesaian getaran apabila melakukan kawalan suara.

Perbezaan masa diantara langkah-langkah berbeza penyunting kuasa tiga-fasa bagi bekalan kuasa penyunting akan kurang dari ms, penutupan akan dikekalkan oleh penangkap tegangan tinggi, dan garis neutral penyunting akan didarat dengan yakin (ia akan didarat segera).

AlmatyMaklumat produk lain
  • DelftPlatform penangkapan automatik aliran aluminumHanya dengan R&D dan inovasi berterusan syarikat

    DelftPlatform penangkapan automatik aliran aluminumHanya dengan R&D dan inovasi berterusan syarikat

  • DelftPenggunaan rumah tangga lif penglihatanLangkah berjaga-jaga operasi

    DelftPenggunaan rumah tangga lif penglihatanLangkah berjaga-jaga operasi

  • San PedroKabinet distribusi terintegrasi pengubah distribusiPerkara yang perlu diberi perhatian sema

    San PedroKabinet distribusi terintegrasi pengubah distribusiPerkara yang perlu diberi perhatian sema

  • DijonPlatform angkat hidraulik elektrikOperasi but

    DijonPlatform angkat hidraulik elektrikOperasi but

  • DijonRancangan jambatan naikApakah perubahan di pasaran?

    DijonRancangan jambatan naikApakah perubahan di pasaran?

  • bostonJembatan naik hidraulik bergerakCara menjaga dengan betul

    bostonJembatan naik hidraulik bergerakCara menjaga dengan betul

  • bostonPlatform penangkapan gaya tahapTiga bentuk pemakaian yang biasa

    bostonPlatform penangkapan gaya tahapTiga bentuk pemakaian yang biasa

  • bostonPlatform angkat aliran aluminumCara melakukan kerja pembersihan dengan baik

    bostonPlatform angkat aliran aluminumCara melakukan kerja pembersihan dengan baik

  • segera:Peringatan: Maklumat ViruPengubah dan pengubah kotakLaporan penyiasatan mengenai situasi operasi industri dan prospek pel memberi anda ViruPengubah dan pengubah kotakLaporan penyiasatan mengenai situasi operasi industri dan prospek pel oleh syarikat kami, perkhidmatan ViruPengubah dan pengubah kotakLaporan penyiasatan mengenai situasi operasi industri dan prospek pel dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk ViruPengubah dan pengubah kotakLaporan penyiasatan mengenai situasi operasi industri dan prospek pel, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian ViruPengubah dan pengubah kotakLaporan penyiasatan mengenai situasi operasi industri dan prospek pel. ViruPengubah dan pengubah kotakLaporan penyiasatan mengenai situasi operasi industri dan prospek pel di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di ViruPengubah dan pengubah kotakLaporan penyiasatan mengenai situasi operasi industri dan prospek pel, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!