HuaralPembuat pengubah bekalan kuasaCara menjual

  • masa pelepasan:2022-07-13 23:32:39
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:303
  • Penerangan pantas:

    Huaral,Bunyi menyebabkan penghalang sirkuit pendek. Jika tidak dikendalikan dengan betul, ia akan menyebabkan kerosakan besar.F

Kandungan artikel

Bunyi menyebabkan penghalang sirkuit pendek. Jika tidak dikendalikan dengan betul, ia akan menyebabkan kerosakan besar.

Fuse tenaga tinggi penukar memecahkan satu fasa;

HuaralPenyebab akar jenis ketidakpastian ini ialah pengubah & ldquo; Troli Dalar & rdquo; Bila, kita perlu menggantikan pengubah kapasitas besar dengan pengubah kapasitas kecil dengan kadar penggunaan tinggi,HuaralPengubah peralatan kuasa, dan kemudian hanya mempertimbangkan kehilangan besi dan mengabaikan kehilangan tembaga. Sebenarnya, untuk beban tertentu, kehilangan kuasa aktif kapasitas kecil melebihi kapasitas pengubah besar, jadi ia menghabiskan tenaga elektromagnetik.

Kilang pengubah kuasa

IstanbulPenukar jenis kering

Apabila pengubah keluar dari fasa, jika fasa kedua diblokir, dan terdapat bunyi apabila fasa ketiga dihantar; Jika fasa ketiga diblokir, bunyi tidak akan berubah seperti dalam kes fasa kedua. Ada tiga alasan untuk kekurangan fasa:

Sebelum impuls tiada muatan ditutup, penukar mesti ditempatkan selama jam, dan kursi yang naik dan lengan yang bertentangan dengan air dipasang dengan plug ventilasi mesti tergelincir pada masa.


HuaralPembuat pengubah bekalan kuasaCara menjual



Bunyi, menyebabkan penghalang sirkuit pendek. Jika tidak dikendalikan dengan betul, ia akan menyebabkan kerosakan besar.

Selepas pengubah kuasa telah digunakan untuk masa yang lama, kesalahan biasa inti besi akan berlaku. Jangan bimbang. Hubungi pengubah pengubah, dan pengubah akan menyerahkan teknik profesional untuk pemeriksaan. Sebab utama adalah seperti ini:

Pembuat pengubah kuasa

Berjanjilah dan berjanjilah.Kawalan salib-seksyen bagi pemalam input dan kuasa output pengubah mesti sesuai dengan persediaan saiz semasa mereka; Ia sepatutnya dilengkapi mengikut intensiti semasa -A / Min.

Secara peringkat, peralatan mekanik yang mengurangi getaran frekuensi tinggi, dipasang di bawah pengubah jenis kering, yang boleh mengurangi penyebaran turun getaran pengubah jenis kering. Kemudian gantikan sambungan antara pengubah jenis kering dan bangunan teknik sekeliling, jalan, dll. dengan sambungan fleksibel,HuaralQuotasi untuk pengubah tenggelam minyak, atau gunakan peralatan mekanik penyorban kejutan kuning elastik untuk mencegah getaran menyebar menurut sambungan yang ketat. Jika mungkin, bilik pengubah jenis kering juga boleh dipotong suara dan dihiasi,HuaralPengubah stesen, dan plat penyorban suara dan penyunting penyunting suara boleh digunakan untuk meningkatkan kapasitas penyunting suara bilik pengubah jenis kering.

Disebabkan lubang pasir dan retak. For crack leakage, drilling stop hole is a good way to remove in-situ stress and prevent widening.


HuaralPembuat pengubah bekalan kuasaCara menjual



If the above provisions are not met, the problem of dryness shall be solved. Generally it is OK to operate the centrifugal fan for a period of time. Semak kesucian pengubah kuasa. Jika terlalu banyak debu ditemui, ia mesti dihapuskan untuk memastikan ventilasi dalam dan menghindari penetrasi izolasi. Secara khususnya, perhatikan untuk membersihkan penyesuaian pengubah kuasa Akhir atas dan bawah pemasangan winding. Pemantau sentrifugal boleh dibawa atau pemampatan udara kering atau N akan digunakan untuk membersihkan debu dalam ruang dalam yang tidak mudah dicapai, seperti saluran ventilasi, dan tidak boleh ada tanah.

kualitiBunyi pengubah jenis kering berasal dari

Semacam peralatan rangkaian kuasa yang menukar tekanan kerja dan semasa menurut undang-undang asas kesan magnetik semasa. Dalam seluruh proses penghantaran kuasa dan pengubahan rangkaian kuasa, diperlukan untuk melakukan pengubahan tekanan dan pengurangan tekanan darah menurut pengubah untuk mengurangi kehilangan tenaga elektromagnetik dalam seluruh proses. Oleh itu, konsumsi kuasa kilang pemprosesan semua terhubung dengan bekalan kuasa tukar kV, yang diubah menjadi tenaga elektromagnetik tegangan bawah melalui pengubah.

Dalam kes operasi pengubah jenis kering, terdapat lebih bunyi, dan beberapa juga menyebabkan bunyi, yang amat membahayakan semua orang tiada masalah waktu berehat dan kerja. Pada masa ini, pengubah jenis kering memerlukan rawatan pengasingan bunyi. Terdapat banyak proses dan kaedah kunci untuk menangani bunyi pengubah jenis kering biasa. Bagaimana bunyi pengubah jenis kering boleh diselesaikan? Atau dengan penyunting rangkaian pengubah jenis kering untuk memahaminya.

HuaralDalam terma tempat penggunaan, pengubah jenis kering kebanyakan digunakan dalam & ldquo; Jenis & rdquo; anti api dan anti letupan Ia mudah digunakan dalam bangunan-bangunan teknik besar dan medium-sized dan bangunan-bangunan multi-tingkat; Pengubah minyak ditenggelamkan kerana & ldquo; Kecelakaan & rdquo; Kemungkinan ada minyak atau kebocoran selepas api, jari tetap pada pukul , dan fasor tekanan fasa sisi kedua digunakan sebagai tangan kedua.

Seluruh proses menggantung inti pengubah jenis kering lebih kritik, dan terdapat banyak situasi yang inti penggantung pengubah jenis kering mesti memberi perhatian istimewa kepada. Oleh itu, inti penggantung pengubah jenis kering mesti dilakukan mengikut perkara-perkara di atas, untuk mempromosikan keselamatan pengubah jenis kering!

AlmatyMaklumat produk lain
  • Vitti sur SeinePlatform mengangkat liga aluminium 12 meterBerjuang untuk pembangunan industri yang b

    Vitti sur SeinePlatform mengangkat liga aluminium 12 meterBerjuang untuk pembangunan industri yang b

  • Vitti sur SeinePlatform mengangkat talian aluminumJualan pasaran

    Vitti sur SeinePlatform mengangkat talian aluminumJualan pasaran

  • KalushPemasangan pengubah distribusiKemahiran profesional

    KalushPemasangan pengubah distribusiKemahiran profesional

  • XinhuaPlatform penangkapan hidraulik garpu guntingFaktor yang mempengaruhi harga

    XinhuaPlatform penangkapan hidraulik garpu guntingFaktor yang mempengaruhi harga

  • XinhuaJembatan boarding logistikUlasan mingguan

    XinhuaJembatan boarding logistikUlasan mingguan

  • Memphis Selatan BaruJembatan penerbangan hidraulik tetap kualiti tinggiApakah ciri-ciri subsidi

    Memphis Selatan BaruJembatan penerbangan hidraulik tetap kualiti tinggiApakah ciri-ciri subsidi

  • Memphis Selatan BaruPlatform mengangkat liga aluminium berjalan sendiriKestabilan dipengaruhi oleh r

    Memphis Selatan BaruPlatform mengangkat liga aluminium berjalan sendiriKestabilan dipengaruhi oleh r

  • Memphis Selatan BaruPlatform pemulihan bahan ketinggian tinggiProspek dan keadaan industri

    Memphis Selatan BaruPlatform pemulihan bahan ketinggian tinggiProspek dan keadaan industri

  • segera:Peringatan: Maklumat HuaralPembuat pengubah bekalan kuasaCara menjual memberi anda HuaralPembuat pengubah bekalan kuasaCara menjual oleh syarikat kami, perkhidmatan HuaralPembuat pengubah bekalan kuasaCara menjual dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk HuaralPembuat pengubah bekalan kuasaCara menjual, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian HuaralPembuat pengubah bekalan kuasaCara menjual. HuaralPembuat pengubah bekalan kuasaCara menjual di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di HuaralPembuat pengubah bekalan kuasaCara menjual, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!