Remire-MontjolyModel dan parameter pengubah kuasaTeknik perlindungan permukaan

  • masa pelepasan:2022-07-09 23:32:33
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:604
  • Penerangan pantas:

    Remire-Montjoly,After hours of continuous trial operation with a certain load, the main body and accessories of the transformer are all

Kandungan artikel

After hours of continuous trial operation with a certain load, the main body and accessories of the transformer are all normal, and the transformer will turn to all normal operation.

Oil leakage of cast iron parts

Remire-MontjolyPembuat pengubah berkata bahawa peralatan paparan suhu: mengukur nilai perubahan suhu mengikut sensor suhu PT yang terlibat dalam pembangingan tegangan bawah,Remire-MontjolyFungsi pengubah jenis kering, Segera menunjukkan suhu angin setiap fasa (pemeriksaan keselamatan tiga fasa dan menunjukkan nilai besar Zui, dan rekod masa sejarah suhu tinggi Zui). Suhu tinggi Zui boleh dimasukkan dan output sebagai kuantiti analog mA, jika ia hendak jauh (jarak boleh mencapai m, komputer elektronik boleh dilengkapi dengan soket komputer elektronik, penghantar cerdas, dan pengubah boleh dikesan. Penggera suhu lebih dan perjalanan perisian sistem juga boleh ditandakan oleh data resistor sensor termistir Pt, supaya lebih lanjut meningkatkan kestabilan perisian sistem penyelamatan suhu.

Manufacturing process and steps of dry-type transformer

Chichicastenango(IV) pengubah pada lajur akan stabil dan tegas, dan kereta pinggang akan & phi; Kabel galvanized mm akan terluka selama pusingan dalam nombor yang sama. Kabel besi tidak akan mempunyai sambungan dan akan ketat selepas membelakang. Jarak antara kereta pinggang dan bahagian yang bertenaga tidak akan kurang dari , m.

Apabila pembuat sampel pengubah kuasa dari tangki minyak kereta, selepas membuka penutup penutup, gunakan penutup karet yang bersih dan kering ke minyak. Pada masa yang sama, tekan paip cabang dengan ibu jari anda, dan lepaskan ibu jari anda untuk memasukkan minyak ke dalam paip,

Guna bahan serat untuk menutup bolt untuk mencapai tujuan mengawal kebocoran. Yang lain ialah untuk memadam bolt (kacang), memadam pemindah filem biru Fushi di permukaan, kemudian ketat selepas memadam bahan-bahan mentah di permukaan. Selepas kering tujuan rawatan boleh dicapai.


Remire-MontjolyModel dan parameter pengubah kuasaTeknik perlindungan permukaan



Dalam kes operasi pengubah jenis kering, terdapat lebih bunyi, dan beberapa juga menyebabkan bunyi, yang amat membahayakan semua orang tiada masalah waktu berehat dan kerja. Pada masa ini, pengubah jenis kering memerlukan rawatan pengasingan bunyi. Terdapat banyak proses dan kaedah kunci untuk menangani bunyi pengubah jenis kering biasa. Bagaimana bunyi pengubah jenis kering boleh diselesaikan? Atau dengan penyunting rangkaian pengubah jenis kering untuk memahaminya.

Bagaimana memilih pengubah jenis kering

Apabila pengubah ditempatkan ke dalam operasi, jika pengubah tekan tidak berada pada masa, suatu & ldquo; yang hebat Tweet & rdquo; Fus tenaga tinggi rosak apabila bunyi itu serius; Jika pengubah tap cacat, ia akan menyebabkan & ldquo; ringan Squeak & rdquo; Bunyi pembuangan korona, apabila muatan meningkat ia mungkin untuk membakar pemutus sirkuit pengubah tap. Dalam situasi seperti ini,Remire-MontjolyPengubah jenis minyak 800 KVA, yang dikumpulkan pada antaramuka berbilang langkah darjah. Permukaan ditutup dengan penutup kabel melekat resin epoksi, yang menentang kerosakan dan kerosakan,Remire-MontjolyAdakah terdapat pengubah dalam bilik distribusi, dan mempunyai pengisihan bunyi dan pengurangan bunyi.

Sangat disarankanKilang pengubah kuasa

Sistem automatik penggemar sentrifugal: ukur isyarat data suhu mengikut pengukur suhu PT pengukur suhu bagi bahagian terbenam pada bahagian panas pembangingan tekanan bawah. Muatan pengubah berkembang dan suhu operasi meningkat. Apabila suhu pembangisan mencapai [UNK], perisian sistem akan automatik matikan penggemar sentrifugal.

Kapasiti pembawa setiap muatan berbeza. Secara umum, pengubah jenis kering patut berfungsi di bawah kapasiti bernilai, sementara pengubah minyak mempunyai kapasiti kerja muatan yang lebih baik.

Remire-MontjolyPenukar kuasa dirancang mengikut skema perlindungan suhu. Bahagian-bahagian yang terlibat dalam lapisan bahan dari kola elektromagnetik tekanan tinggi (rendah) yang menumpahkan dengan beton integral disediakan dengan saluran ventilasi panjang, yang boleh dilengkapi dengan mesin dan peralatan yang sejuk udara (pemanah sentrifugal sejuk). Selepas memilih mesin dan peralatan yang sejuk udara, kapasitas output boleh meningkat dengan %.

Bagaimana untuk mengurangi kegagalan pengubah jenis kering?

Kebocoran minyak dari radiator paip panas

AlmatyMaklumat produk lain
  • OberhausenMuat hidraulik tetap dan membuka jembatan naikBeberapa suhu yang biasa digunakan

    OberhausenMuat hidraulik tetap dan membuka jembatan naikBeberapa suhu yang biasa digunakan

  • OberhausenKllimping bimbitArahan penyelenggaraan dan langkah operasi

    OberhausenKllimping bimbitArahan penyelenggaraan dan langkah operasi

  • OberhausenLif rumah tangga kecilSensor pemacu sangat sensitif

    OberhausenLif rumah tangga kecilSensor pemacu sangat sensitif

  • SabanetaPengubah bekalan kuasa frekuensi pembolehubahBagaimana saya boleh memilih yang betul

    SabanetaPengubah bekalan kuasa frekuensi pembolehubahBagaimana saya boleh memilih yang betul

  • CaenPlatform penangkapan hidraulik automatikBagaimana menangani pelbagai kesukaran pembangunan

    CaenPlatform penangkapan hidraulik automatikBagaimana menangani pelbagai kesukaran pembangunan

  • CaenPenghasilan jambatan naikAdakah ia akan membawa titik perubahan?

    CaenPenghasilan jambatan naikAdakah ia akan membawa titik perubahan?

  • ELFORDPaksi mendaki hidraulik tetapKemahiran membeli yang perlu dikuasai oleh penjual

    ELFORDPaksi mendaki hidraulik tetapKemahiran membeli yang perlu dikuasai oleh penjual

  • ELFORDLajur ganda platform mengangkat selai aluminiumLakukan kerja penyelenggaraan tahan kelembapan

    ELFORDLajur ganda platform mengangkat selai aluminiumLakukan kerja penyelenggaraan tahan kelembapan

  • segera:Peringatan: Maklumat Remire-MontjolyModel dan parameter pengubah kuasaTeknik perlindungan permukaan memberi anda Remire-MontjolyModel dan parameter pengubah kuasaTeknik perlindungan permukaan oleh syarikat kami, perkhidmatan Remire-MontjolyModel dan parameter pengubah kuasaTeknik perlindungan permukaan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk Remire-MontjolyModel dan parameter pengubah kuasaTeknik perlindungan permukaan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian Remire-MontjolyModel dan parameter pengubah kuasaTeknik perlindungan permukaan. Remire-MontjolyModel dan parameter pengubah kuasaTeknik perlindungan permukaan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di Remire-MontjolyModel dan parameter pengubah kuasaTeknik perlindungan permukaan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!